אל תוותר על מערכת חיישני רוורס כחלק ממערכת הבטיחות ברכב שלך

מערכת חיישני רוורס מתוחכמת

תוהה האם אתה זקוק למערכת חיישני רוורס? כדי לחסוך לך את הקריאה  נספר לך כבר עכשיו שכן, אבל כדי שתבין מדוע, הישאר איתנו עוד קצת, כי מנינו את כל היתרונות שתרוויח מחיישני החנייה ברכב שלך.

שדה הראייה שלך מתרחב גם לשטח המת

חיישני רוורס עוזרים לך לזהות כל אובייקט שנמצא מחוץ לטווח הראייה שלך. עמודים, עצמים נמוכים, חיות מחמד, כדור שהתגלגל לכביש ועוד. חיישן הרוורס לעיתים מתריע עוד לפני שהבחנת שמשהו חדש אל סביבת הנהיגה שלך ומאפשר לך לנקוט במשנה זהירות.

יש לך זוג עיניים נוספות

יתרונה העיקרי של מערכת חיישני הרוורה טמון בעובדה, שהיא מופעלת ברגע שתעביר את הרכב למצב של נסיעה אחורית. הדרך הפשוטה ביותר לתאר זאת היא זוג עיניים נוספות, שמסייעות לך לחנות או לבצע נסיעה לאחור בביטחה ובביטחון.

צליל משתנה בהתאם לקרבת הרכב לאובייקט

מערכת החיישנים מפעילה איתות, המשתנה בהתאם למרחק הרכב מהאובייקט, כך שככל שהרכב קרוב יותר לאובייקט האות הופך לחזק ורצוף יותר, וככל שהרכב מתרחק, כך נחלשת גם עוצמת ומהירות האות עד להפסקתו כשהרכב אינו מצוי בסיכון.

הרכב שלך נשאר בשלמותו

לצורך התקנת המערכת אין צורך בחורים נוספים ברכב ואפילו לא נחוצים כלים מיוחדים. האמת היא, שהתקנת מערכת חיישני הרוורס כל כך פשוטה, שאתה יכול לעשות אותה לגמרי בעצמך והמכונית שלך תישמר בצורתה המקורית ובשלמותה.

לחנות באזורים צפופים בקלי קלות

חיישני הרוורס מסייעים לך לחנות את הרכב גם באזורים עמוסים וצפופים. הם למעשה מונעים ממך להיכנס לצרות וחוסכים לך את הדאגה שמא תפגע ברכב אחר או ברכבך, ובכך משפר את חוויית הנהיגה שלך. בעזרת מערכת חיישנים פשוטה ניתן לחנות גם בחללים צפופים מאוד בעיר, באזורים מסחריים או במגרשי חנייה ולשלב את הרכב בצורה קלה מבלי לבזבז זמן יקר.

התקנה מהירה של מערכת חיישני רוורס

התקנת החיישנים ברכב נעשית באופן פשוט ומהיר ואינה מצריכה ממך זמן רב.

מיגון, הגנה ובטיחות קודמים לכל

בדומה לרכישת דירה, אותה בעליה משפצים, מתקנים ומסדרים בהתאם לצרכי דרי הבית ואורח החיים שלכם, גם הרכב שאתם נוהגים בו צריך להתאים לאורח החיים שלכם, סביבת הנהיגה בה אתם נוהגים באופן תדיר והצרכים השונים שלכם, כשהבטיחות כמובן קודמת לכל. מערכת בטיחות לרכב הינה מוצר כמעט הכרחי שחדר בשנים האחרונות לשוק, ומעניקה לנהגים רבים שקט, ביטחון וחוויית נסיעה טובה יותר. פרט אליה, הורים רבים מזהים את הצורך בהתקנת מערכת לשכחת ילדים ברכב ובין המוצרים הנפוצים בקרב נהגים צעירים וותיקים נמצאת מצלמת רכב, אותה ניתן להתקין בחלקו הקדמי של הרכב או בנוסף, גם בחלקו האחורי.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *