איך מצלמת רכב קדמית ואחורית תסייע לך בתביעות מול חברת הביטוח

מצלמת רכב קדמית ואחורית יכולה להציל חיים

מצלמות הרכב הן לא בשורה חדשה בעולם הבטיחות, אך רק לאחרונה הן החלו להשתלט על התודעה הציבורית.
כנראה שריבוי המכוניות בכבישים ועומס התנועה הביאו נהגים רבים לחפש אחר אמצעי בטיחות שיעניקו גם ביטוח אישי, ופרט לכך, הן שימושיות למגוון שימושים נוספים. ברוסיה מצלמת רכב קדמית ואחורית הפכה לאחד המוצרים הנפוצים בכל רכב עקב השחיתות בקרב השוטרים. אומנם המצב בישראל דומה, אך נשאלת השאלה, האם מצלמת הרכב שלכם יכולה להעניק לכם ביטוח ובטיחות  בו זמנית?

כנראה שריבוי המכוניות בכבישים ועומס התנועה הביאו נהגים רבים לחפש אחר אמצעי בטיחות שיעניקו גם ביטוח אישי, ופרט לכך, הן שימושיות למגוון שימושים נוספים. ברוסיה מצלמת רכב קדמית ואחורית הפכה לאחד המוצרים הנפוצים בכל רכב עקב השחיתות בקרב השוטרים. אומנם המצב בישראל דומה, אך נשאלת השאלה, האם מצלמת הרכב שלכם יכולה להעניק לכם ביטוח ובטיחות  בו זמנית?

כנראה שריבוי המכוניות בכבישים ועומס התנועה הביאו נהגים רבים לחפש אחר אמצעי בטיחות שיעניקו  גם ביטוח אישי, ופרט לכך, הן שימושיות למגוון שימושים נוספים. ברוסיה מצלמת רכב קדמית ואחורית הפכה לאחד המוצרים הנפוצים בכל רכב עקב השחיתות בקרב השוטרים. אומנם המצב בישראל דומה, אך נשאלת השאלה, האם מצלמת הרכב שלכם יכולה להעניק לכם ביטוח ובטיחות  בו זמנית?

מיתוס: נהגים זהירים לא זקוקים למצלמת רכב קדמית ואחורית

אם אתם נהגים מצפוניים ואחראים, אתם וודאי מניחים שאינכם זקוקים למצלמת רכב. אף פעם לא הייתם מעורבים בתאונה, אתם אדיבים וסבלניים בעת הנסיעה, והסבירות שתצאו אשמים בתאונה שואפת לאפס, אבל כידוע בכביש אף אחד לא צריך להיות צודק, וכדאי לכל נהג להיות חכם. פעמים רבות, אשמת התקרית בכביש נעוצה בנהג אחר ולאו דווקא בכם, ורצוי להקדים תרופה למכה ולבטח את עצמכם על כל מקרה שלא יבוא.

מהי נהיגה הגנתית והאם, היא תסייע לכם בכביש?

יצא לכם לשמוע את המושג "נהיגה הגנתית"? המונח מתייחס לסגנון נהיגה, שכרוך בערנות מתמדת נגד התנהגויות לא בטוחות של נהגים אחרים. התיאוריה מניחה, שאם הנהג עומד על המשמר ומזהה תוקפנות, אלימות, בריונות, טעויות ועבירות על החוק הוא מסוגל לנקוט פעולות מתקנות כדי לשמור עליו מצרות. כמובן שלא היה צורך בנהיגה הגנתית, אם כל הנהגים היו מצפוניים וזהירים, אך המציאות המצערת היא, שאחוז הנהגים שמשוחחים בנייד, מסמסים הודעות טקסט ומבצעים עבירות תנועה קלות וחמורות הוא גבוה למדי.

גם נהג, המבין את כל חוקי התנועה ונוהג נהיגה הגנתית, עלול להיתקל בנהג שפועל אחרת, ואף להיקלע לתאונה או פגיעה ברכב בשלב כזה או אחר. אנחנו לא פסימיסטים, אך נתוני סוכנויות הביטוח מצביעות על אחוזים גבוהים של תאונות ופגיעות מסוגים שונים, בהם מעורבים כלי רכב בזמן נסיעה או חנייה, ובין מעט הדברים שאתה, הנהג הפשוט יכול לעשות כנגד זה נמנים התקנת חיישני רוורס ומצלמות רכב.

מצלמת הרכב היא הביטוח שלך

תיעוד באמצעות מצלמת רבכ יכול להיעשות הן בזמן נסיעה והן בעת חנייה. באמצעות חיישני תנועה וקול ניתן להפעיל את המצלמה גם כשהרכב כבוי, ולתעד את כל המתרחש בסביבת הרכב. בעזרת תיעוד המתרחש בסביבת הרכב תבטיח לעצמך ביטחון אישי, מתן דין של נהגים אחרים ואף מניעת הונאות ביטוח. כשזה המילה שלך מול המילה של הנהג האחר, המצלמה תכריע את הכף. כמו כן, מצלמת רכב יכולה לתעד מגוון תרחישים כמו פריצה או גניבה ברכב, תאונת פגע וברח, התפרעות נערים שגרמה למפגעים ברכב וכו'.

הורים לנהגים חדשים נעזרים במצלמה דו כיוונית, המעניקה להם אפשרות לפקח על הנהיגה של ילדיהם. שימוש במצלמה במקרים אלו מוריד באופן משמעותי את סף החרדה של ההורים ומרסן במידת מה את נהיגת הנהגים הצעירים. מצלמה פנימית ברכב יכולה לתעד גם את הנעשה והנאמר בעת הנסיעה, כך שניתן לדעת האם הילד משוחח בנייד או האם הילדה מתאפרת בזמן הנהיגה. חושש שהילד יקח את הרכב לסיבוב ללא רשות? מצלמת רכב יכולה לעזור לך גם בזה.

ואם ילדיכם עוד לא הגיעו לגיל שבו הם יכולים להניע את הרכב לבדם, וודאי לא יזיק לכם אמצעי זהירות כנגד שכחת ילדים ברכב. נתונים מחקריים מצאו ששכחת ילדים אינה נובעת מחוסר אחריות הורית, אלא מדפוסי חשיבה אוטומטים, שעלולים להכשיל את הנהגים, ולגרום למצבים לא רצויים ומסוכנים אלו. לשכחת ילדים השלכות הרות גורל, ואתה, הנהג המצפוני והאחראי, שדואג כל כך למהלך הנסיעה שלך, וודאי תרצה להגן יותר מכל על ילדיך.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *