התקנת מערכות בטיחות ברכבי יוקרה

רבים מאיתנו חולמים לרכוש רכב יוקרה. הנהיגה במסגרת רכב יוקרה מצביעה על מעמד גבוה וכן על איכות חיים גבוהה במיוחד ומאפשרת ליהנות מחווית נהיגה בטוחה ונוחה יותר. רכבי היוקרה מצוידים במערכות בטיחות מתקדמות ביותר הכוללות טכנולוגיות חדישות ההופכת את חווית הנהיגה לבטוחה יותר.

בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית של ייבוא רכבי יוקרה ממדינות כמו גרמניה וארצות הברית. אותם רכבי יוקרה מגיעים עם מערכות מתקדמות וחדשניות המתאימות בצורה אידיאלית לרכבים ומספקות הגנה גבוהה בעת הנסיעה. אותם רכבים עומדים בסטנדרטים גבוהים במיוחד וכוללים ביצועי מנוע גבוהים.

אילו טכנולוגיות חדשות ניתן למצוא כיום

כיום ניתן למצוא מספר טכנולוגיות מלבד חגורת בטיחות וכריות אוויר. חגורות הבטיחות היו הראשונות אשר סיפקו הגנה עבור הנוסעים ברכב. בזמן ההתנגשות החגורה ננעלת ושומרת על הנוסע צמוד למושב של הרכב. בהמשך היה ניתן לראות התקנה של כריות אוויר המצויות במגוון אזורים ברכב.

ברכבי היוקרה המגיעים מארצות הברית וגרמניה ניתן למצוא מערכות המופעלות באמצעות מנגנון מילוי גז ומספקות הגנה לציבור הנוסעים ברכב  מפני פגיעות ראש או גפיים.  עוד טכנולוגיות חדשות אשר ניתן למצוא כיום הן מערכות התרעה המתריעות מפני סכנה בכבישים וכן מערכות היגוי ובלימה במקרה חירום.

אותן מערכות בטיחות לרבות מערכות התרעה לסטייה מהנתיב וכן התרעה על התנגשות מבוססות על מצלמות אשר מתריעות בפני ציבור הנהגים באמצעות צליל על הקרבה לרכב אחר ועל סטייה מנתיב הנהיגה.  כיום אף ניתן למצוא ברכבי יוקרה מערכות אשר מסוגלות לבלום כאשר אין תגובה מצד הנהג ולשלוט במערכת ההיגוי של הרכב במטרה לתקן סטייה מהכביש.

ייבוא אישי של רכבי יוקרה תוך התקנת מערכות בטיחות

החלום על רכב יוקרה הכולל בתוכו מערכות בטיחות מתקדמות מעולם לא היה קרוב יותר. בשנים האחרונות ניתן לרכוש רכב יוקרה באמצעות יבוא רכב אישי וכך לא לשבור את הכיס. ניתנת אפשרות לעשות זאת ולרכוש רכב מטעם חברה המתמחה בייבוא אישי של רכבי יוקרה. יתרונם המרכזי של רכבי היוקרה טמון בכך כי הם מיוצרים תוך מחשבה  על בטיחות הנהגים ונחשבים איכותיים ביותר הכוללים את המערכות המתקדמות ביותר.

במידה וברצונכם להתחדש ברכב יוקרה מסוים ואי אפשר להשיגו בארץ, אחת הדרכים היא לעשות ייבוא אישי תוך התקנת מערכות בטיחות מתקדמות של MOVON בתוך הרכב. מדובר במערכות אשר מאפשרות נהיגה בטוחה וכוללות בין היתר התרעה מפני שכחה של ילדים ברכב, התרעה על חריגת מהירות, מצלמה המתעדת בצורה שוטפת את מהלך הנסיעה. אותן מערכות הגנה מספקות בטיחות לכלל הנוסעים הבוחרים לנסוע ברכב יוקרה ומאפשרות להם נסיעה בטוחה בכבישים. המערכות זוכות לשדרוגים רבים בכל עת במטרה לספק הגנה מושלמת לציבור הנהגים על מנת להגן טוב יותר על חייהם ועל חיי הקרובים שלהם בתוך הרכב.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *