איך בוחרים מצלמת רכב, ולמה בכלל לרכוש אחת כזו?

מצלמת רכב הפכה בשנים האחרונות למוצר פופולרי ואהוד בקרב נהגים רבים. בחרנו את 3 היתרונות הגדולים של מצלמות הרכב, שיעזרו לכם להחליט האם גם אתם זקוקים למצלמה כזו:

תאונות דרכים ותאונות חנייה

זה לא נעים, אבל עלול לקרות לכל אחד מאיתנו. תאונת דרכים בדרך כלל גוררת את המעורבים למלחמת האשמה, ומצלמת רכב מאפשרת לכם להניח בצד את הכעס, ולהתמקד בצרכים הפיזיים והרגשיים שלכם בעת תאונה.

כמו כן, המצלמה מתעדת מספרי זיהוי של רכבים בסביבת הנהיגה, כך שגם אם נהג לא השאיר פרטים, תוכלו לאתר אותו לפי סוג הרכב ולוחית הרישוי שמוצגים בהקלטה.

יתרון נוסף שתמצאו במצלמת הרכב, הוא שניתן להשאירה דלוקה גם כשאינכם ברכב, ובמידה ומישהו פגע ברכבכם בעת שחניתם, תוכלו לקבל עדות מצולמת לכך.

הונאות דריסה

פגיעה בהולך רגל בעת נהיגה במרבית המקרים תוציא את הנהג אשם, אף על פי שבחלק גדול מהמקרים הולך הרגל עלול להתפרץ לכביש, לחצות במקום אסור ועוד. ההשלכות לתאונות מסוג זה הינן מרחיקות לכת, וכולנו היינו רוצים להימנע מהן, ובמיוחד לאור העובדה שהולכי הרגל מנצלים לטובתם את חוסר השוויון שבינם לבין הנהג. הונאות דריסה רבות יכולות להימנע בעזרת מצלמת רכב שמתעדת את הפגיעה.

מצלמת רכב לתיעוד הטיול המשפחתי

הדור שלנו מכור למסכים, ואנו נוטים לתעד כל רגע בחיינו. איפה אכלנו, עם מי בילינו ועוד. מצלמת רכב מאפשרת לכם לתעד פן נוסף בחייכם, ומאחר שאינכם יכולים לצלם באופן אקטיבי בעת נהיגה, היא מאפשרת לכם להשיג צילום מושלם של הנסיעה בכל יעד אליו תגיעו.

ואם החלטתם, שאתם רוצים אחת כזו, הנה כמה נקודות למחשבה, שיסייעו לכם לבחור את המצלמה המתאימה ביותר עבורכם:

אפשרויות צילום

מרבית המצלמות מאפשרות תיעוד של הדרך שלפני המכונית מנקודת מבטו של הנהג, כזוויות הצילום במצלמות נעות בין 100-170 מעלות. לבחירתכם אפשרויות נוספות, ביניהן כיוון המצלמה לכיוונים שונים, צילום פנים וחוץ של הרכב, צילום אחורי, צילום בעת חנייה, צילום בחושך וצילום בשילוב הקלטה קולית.

במידה ואתם זקוקים למספר זוויות צילום, בחרו במצלמה דו כיוונית או בעלת עדשה כפולה. זו מתאימה בעיקר לרכב מסחרי או רכב הסעות, אך גם להורים לנהגים צעירים.

מצלמה לצילום אחורי יכולה להגיע בשילוב מסך מובנה עבור צילום רוורס בעזרת חיישני רוורס. עבור צילום במצב חנייה מותקן חיישן, שמופעל בעת זיהוי תנועה בסמוך לרכב. צילום לילה נעשה בעזרת אינפרא אדום ונורות לד.

איכות הוידאו והסטילס

בחרו מצלמה בעלת רזולוציה גבוהה לקבלת תמונה ברורה ואיכותית ברמת פירוט גבוהה, שתאפשר זיהוילוחיות רישוי ותיעוד איכותי בשעות החשיכה. הרזולוציה המומלצת היא 4k. כמו כן, בחנו שרצף הצילום במצלמה שלכם חלק.

הקלטת ושמירת קבצים

ניתן לרכוש כרטיס זכרון בנוסף למצלמה, כיוון שבמרבית המצלמות הסטנדרטיות שטח האיחסון קטן. כמו כן, יש לוודא שההקלטה לא מתבצעת בצורה מחזורית, ושנעשה גיבוי לקבצים לפי סדר הקלטתם. במצלמות מסוימות ניתן לשלב רכיב G-SENSOR שמבטיח שמירה של קובץ רלוונטי או פונקציית נעילה SOS.

עמידות

בחנו את איכות החומרים ואת עמידות המצלמה בפני טמפרטורות גבוהות.

סוללה ומקור מתח

ניתן לחבר את המצלמה לשקע המצית של הרכב באמצעות כבל תואם או ישירות למצבר ללא נוכחות כבל נוסף. קיימות מצלמות עם סוללה נטענת לנוחיותכם.

התוסף שיציל אתכם

ב- Movon תוסף ייחודי, מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב, שמתריעה  לנהג בתום הנסיעה. מוצר מהפכני שיעניק לכם שקט נפשי

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *